23 Aralık 2015 Çarşamba

tığ işi sepetler askılı askısız tüm modelleriyle sizlerle

Örgü sepetler evimizin her köşesinde .Sizler için bir kaç örnek te ben hazırladım. Tığ işi yapmayi seven herkesin kolaylıkla yapabileceği bir sepet.Koton kordonlarla süsleyip kuru çiçeklerimizi koydum. Yeni yılda siz de sevdiklerinize küçük bir armağan hazırlayabilirsiniz.Ben de cok yakın bir arkadasımın bana hediye etmesi ile tekrar hatırladım.dikişlere yogunlaştıgım şu günlerde tığ işlerine geri döndüm ve  ben de bu  sepetleri  hazırladım.Değişik boylarda değişik kullanım alanlarına göre hazırlanabilir.Amigurumi oyuncak yapanlar bilir örmesi de kullanması da ayrı bir zevk. 




Yeni yıl öncesinde macromelerden esinlenerek hazırladığım askılı sepetim.Deniz kabukları ile süsledigim sepetin içine büyükçe bir mum koyarak duvar aydınlatmasına çevirdim. Led ışıklı kablolar ile çevrelenen süsümüz balkonlarınız da mutfaklarınız da odalarınızda  aynı zamanda bir çiçeklik olarak da kullanılabilir. 




Örgü sepetlerin saplı ve büyüklerinden bir örnek.ister el işlerinizi ister havlularınızı ister çoraplarınızıi isterseniz çocuğunuzun oyuncaklarını doldurun içine. ..Ben ördükten sonra nişasta  kolası ile de kolaladım bilginiz olsun..








dantel ve düğme ile süslediğim sepetimiz.Dresuarınıza koyun,masanıza koyun anahtarlarınız içinde bir arada olsun.Her şey daha düzenli daha kolay hayat için..Hadi sizde yapın..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder