16 Kasım 2016 Çarşamba

Pazen çocuk jileleri.

Kişiye özel giyinmek çocuklarımızın da hakkı.Bu işin esprili yaklaşımı ama iyi giyinmek derken sağlıklı kumaşları kastediyorsak bizden daha çok onların hakkı olduğu kesin.Çünkü onlar kendi seçimlerini yapmaktan yoksunlar tamamen bizim sorumluluğumuzdalar.
Sağlıklı kumaşlardan elbiseler bulmakta zorlananlar için Rengarenkoku olarak tasarımlarımıza devam ediyoruz.Kış giyiminde  sağlıklı ve sıcak tutama özelliğine sahip pazen kumaşları kullanmayı sevdiğimi tüm takipçilerim bilir.Özellikle çocukları için de tasarımlar hazırlamamı isteyen takipçilerimiz için bu kış çocuk modellerine daha çok yer veriyoruz.

Yeni yıla yaklaşırken hazırladığım pazen çocuk serisi ne bir de el işi örgü robalı bir model hazırladım.
Roba kısmı için  siyah ve kırmızı yünler seçtim...
Cep kısmı içinde kırmızı pazen kumaş.Eğlenceli zevkli bir kostüm ortaya çıktı.Biz beğendik umarım kızlarımızda beğenir.

pazen
pazen ve örgü çocuk jilesi


Kırmızı pazen kumaşla çiçekli pazen kumaştan hazırladığım bu jileye bir de çanta hazırladım.Kız çocukları çantaları sever.Tekne aplikeli çantamıza bir de koton iplerle askı hazırladım.
Sağlıklı günlerde sıcacık sağlıklı kumaşları giysinler diye.


divitin
pazen jile

pazen
pazen kız çocuk jilesi





Lütfen fiyat bilgisi ve siparişleriniz için rengarenkoku@gmail.com adresine e- posta yollayınız.instagram adresimizden ya da  facebook sayfamızdan tasarımlarımızı izleyebilir, mesaj yollayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder